Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
do Komendy Powiatowej Policji w Oławie
za pomocą platformy e-PUAP.
Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Powiatowej Policji w Oławie oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Oławie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Oławie muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP
Link -> OBYWATEL.GOV.PL
Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Oławie również na informatycznych nośnikach danych lub elektronicznych dokumentach do kontrolowanej jednostki.
Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:
- dysku CD-RW,
- urządzeniu typu Pen Drive.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Powiatowej Policji w Oławie w sekretariacie w godz. 07:30-15:30, ul. Kopernika 1.
Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Powiatowej Policji w Oławie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Komenda Powiatowa Policji w Oławie akceptuje formaty poczty elektronicznej wraz z załącznikami w formatach wymienionych w ww. Rozporządzeniu.
W szczególności:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,
- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,
- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Powiatowej Policji w Oławie zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.
Poświadczenie to można uzyskać w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Powiatowej Policji w Oławie w Sekretariacie w godz. 07:30-15:30, ul. Kopernika 1.