Inspektor do spraw: Zespołu Wspomagającego: Ogłoszenie nr 121248 / 23.05.2023
Komenda Powiatowa Policji w Oławie
55-200 Oława ul. Kopernika 1
Ogłoszenie nr 121248 / 23.05.2023
Inspektor
Do spraw: Zespołu Wspomagającego Komenda Powiatowa Policji w Oławie
Umowa na czas Pierwszeństwo dla osób
zastępstwa z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: Nabór w toku
Miejsce pracy: Komisariat Policji w Jelczu-Laskowicach
Ważne do: 4 czerwca 2023 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
prowadzi ewidencje dokumentów otrzymanych i wysłanych lub wydawanych w celu prawidłowego obiegu dokumentów,
przekazuje dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych w celu wykonania zleconych w pismach czynności,
sporządza wykazy (obciążenia) dokumentami pobranymi z kancelarii w celu prawidłowego ich rozliczenia,
przyjmuje, wydaje i rozlicza pocztę z obowiązującymi przepisami w celu zgodności stanu ze stanem Urzędu Pocztowego,
obsługuje środki techniczne w pracy biurowej w celu prawidłowej eksploatacji sprzętu,
planuje i przygotowuje spotkania służbowe komendanta w celu kreowania wizerunku i reputacji jednostki,
powiela dokumenty w celu zapoznania z nimi funkcjonariuszy,
przyjmuje, gromadzi i składuje w depozycie materiały dowodowe zabezpieczone w sprawie zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Umiejętność właściwego komunikowania się;
Umiejętność współpracy zespołowej;
Umiejętność organizacji pracy własnej;
Umiejętność interpretacji przepisów.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe Administracja publiczna
Staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenie na stanowisku w administracji publicznej
Umiejętność podejmowania decyzji;
Umiejętność obsługi komputera.
Co oferujemy
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- praca siedząca,
- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- praca przy komputerze,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks).
Dodatkowe informacje
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
W plikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik
kwoty bazowej 1,7094 co stanowi kwotę 3744,36 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu,
sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kondydaci będą informowani drogą telefoniczną, w związku z
w dokumentach należy podać numer telefonu. Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu
zostaną poinformowani drogą telefoniczną o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o
stosownych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium
kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części "Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)". W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają
wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Aplikacje niekomletne, nie zawieracjące
wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kondydata lub
złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesłać tradycyjną drogą pocztową
(znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Komendzie Powiatowej Policji w Oławie. Do udziału w
naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. Komenda Powiatowa Policji w Oławie nie ponosi odpowiedzialności za
treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych
źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 87 27 209.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
Aplikuj do: 4 czerwca 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121248"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. M.Kopernika 1
55-200 Oława
Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Oławie, ul. Kopernika 1, 55-200 Oława
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych w KPP w Oławie, ul. Kopernika 1, 55-200
Oława, iod.kpp@olawa.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane
wyłącznie przez administratora danych, Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Oławie
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane